poniedziałek, 29 grudnia 2014

Drodzy czytelnicy ! :3

Mam nadzieję że spodoba się wam mój pomysł! :3 Jeszcze raz przepraszam za tak długą przerwę , jednak naprawdę to był dość ciężki okres w moim życiu i mam nadzieję , że zrozumiecie. Co do bloga już piszę kolejny rozdział , oj mam trochę teraz tej wenki i wolnego czasu ;) Więc może uda mi się wyrobić przed sylwestrem ale do rzeczy! Piszę do was ponieważ tak sobie pomyślałam , że może macie jakieś do mnie pytania czy coś w tym stylu no wiecie chciałabym mieć jakiś kontakt ze swoimi czytelnikami dlatego wymyśliłam ! :3 Założyłam konto na ask'u i liczę że wam się to spodoba... Pytajcie o co tylko chcecie , temat pytania pozostawiam wam ! ;) A jeżeli ktoś chciałby ze mną tak normalnie po pisać to zapraszam serdecznie na gg. Mam nadzieję że moje pomysły przypadną wam do gustu a TERAZ ŻYCZENIA ! ^^ 


Szampana piccolo,
Brokatu na czoło,
Uśmiechu na twarzy,
Szampańskiej zabawy,
Życzeń serdecznych,
Wspomnień najlepszych
oraz braku kaca 
kiedy w Nowym Roku pamięć wraca …



Tutaj zostawiam linka na ask'a i numer gg :3 


GG ; 48880042

1 komentarz:

  1. Zapewne nie zabardzo ci się spodoba taki "spam" ale jestem zmuszona.
    Zostajesz nominowana do Liebster Blog Award zapraszam do mnie po więcej instrukcji

    OdpowiedzUsuń

Yuki Boshi